.:: Free Gift X ::.

DownLoad Gift

.:: Free Gift X ::.

DownLoad Gift

هشدار: در روز رای گیری خودکار خود را همراه داشته باشید.

 

FreeGiftX:درحالیکه طی رزوهای اخیر شایعه ورود خودکارهای تقلبی به ایران و استفاده از آنها در روز انتخابات به طور گسترده در میان مردم توزیع شده، رئیس ستاد انتخابات کشور به جای تکذیب این موضوع از شهروندان خواست تا در روز رای گیری، خودکارهای خود را همراه داشته باشند.



بازار جهانی نوشت افزار در سال‌های اخیر شاهد عرضه خودکارهای جادویی چینی است که جوهر آنها براساس نوع و قیمت بین 10 دقیقه تا چهار روز پس از آن‌که کاربر از آنها برای نوشتن استفاده می‌کند خود به خود پاک می‌شود.

بـا جـسـت‌وجـوی عـبارت auto vanishing ink pen‌(جوهر خودکار با قدرت پاک شدن خودکار) در گوگل می‌توان به نتایج متنوعی از این نوع محصولات دست یافت.
بـیـشـتـر ایـن مـحـصولات را شرکت‌های چینی تولید می‌کنند و قیمت آنها از 64/1 دلار تا حدود 80 دلار می‌رسد.
بسیاری از این خودکارها با عنوان «خودکار با جوهر جادویی» عرضه می‌شوند.
جـوهـر ایـن خـودکـارهـا بـراسـاس کـیـفـیـت جـوهـر، قیمت خودکار و کارخانه تولیدکننده بین 10 دقیقه تا چهار روز پس از نوشته شدن روی کاغذ به طور خود به خود پاک می‌شوند.
نـمـونـه‌هـای گـران‌تـر و شـکـیـل‌تـر آنـهـا 24 سـاعت پس از نوشته شدن پاک می‌شوند. ایـن خـودکـارها کاملا شبیه به خودکارهای عادی بوده و امکان تشخیص آنها با خودکارهای معمـولـی بسیار دشوار است. به همین منظور فروشندگان این محصولات به کسانی که قصد امضـای قرارداد و یا امضای چک را دارند توصیه می‌کنند که مراقب استفاده از این محصول بـاشنـد. فنـاوری جـوهـر ایـن خودکارها برای تولید تجاری از سال 2005 به ثبت رسیده است. همچنیـن در حـدود دو سـال قبـل شـرکـت زیـراکس خبر از ساخت چاپگری داد که مجهز به فنـاوری ایـن نـوع جـوهـر اسـت. متنهـایـی که با این چاپگر چاپ و پس از 24 ساعت به طور خودکار محو می‌‌شوند.
در حقیقـت هـدف از تـولیـد ایـن خـودکارها و چاپگرها (علاوه بر جنبه سرگرمی) استفاده بهینـه از کـاغـذ و حفـظ محیـط زیسـت است. به طوری که نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که 45 درصد از کاغذهایی که در ادارات چاپ یا نوشته می شوند تنها یک بار مورد استفاده قرار می‌گیرند و پس از استفاده دور انداخته می‌شوند.

 کامران دانشجو، رئیس ستاد انتخابات کشور بر این مبنا به مردم توصیه کرد که در روز انتخابات خودکارهای خود را همراه بیاورند و از گرفتن خودکار از افراد دیگر در اطراف شعب اخذ رای خودداری کنند.

با این اوصاف لازم است مردم عزیز حتما در روز 22 خرداد، خودکارهای خود را به همراه داشته باشند. 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
ایرانی جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 15:32

رأی به احمدی نژاد:
آری گفتن به نفهمی آنچه که دیدیم و شنیدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد