.:: Free Gift X ::.

DownLoad Gift

.:: Free Gift X ::.

DownLoad Gift

AFC مدارک استقلال را تائید کرد.

.

دنیای فوتبال: کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک تیم فوتبال استقلال تهران را تائید کرد.


ادامه مطلب ...

Maddahi-Shahadat e Emam Reza-Va-payambar

تک موزیک ایرانی
گلچینی از برترین مداحی ها ویژه شهادت امام رضا و رسول اکرم ٌ (ص)

» محمود کریمی - مهدی مختاری-محمدحسین حدادیان «




ادامه مطلب ...

حفظ نوع فونت ها در نرم افزارهای آفیس به هنگام نمایش بر روی سیستم

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در نرم افزارهای آفیس از جمله ورد فایلی را با فونت های مختلف آماده کرده باشید، اما وقتی آن را برای پرینت و یا نمایش به کامپیوتر دیگری منتقل می کنید، می بینید که تمام فونتها به هم ریخته است (به خاطر نبود فونتهای شما در سیستم دیگر) برای این کار راه حل هایی وجود دارد از جمله ذخیره فایل به صورت PDF و یا حتی گرفتن عکس از نوشته ولی اگر شما در سیستم دیگر نیاز به ویرایش نوشته ی خود داشته باشید چه کار می کنید؟


برای اینکه فونتهای نوشته شما در سیستم دیگر به هم نریزد می توانید به روش زیر عمل کنید :

شما در ورد2007 می توانید به روش زیر فونت های نوشته خود را به نوشته بچسبانید.
طرز کار:
بعد از اینکه نوشته خود را تایپ کردید در سمت چپ و بالای ورد و یا پاورپوینت بر روی گوی دایره ای شکل نرم افزار کلیک کنید تا منوی آن باز شود. سپس در قسمت پایینی و سمت راست منو روی گزینه Word Options کلیک کنید.
در پنجره ای که باز می شود از قسمت Save در بخش Preserve fidelity when sharing this document تیک گزینه Embed fonts in the file را بزنید.
با انتخاب این گزینه تمام فونت های به کار رفته در متن شما همگی ذخیره سازی به فایل چسبیده شده و در هر سیستم دیگری که آن را باز کنید بدون هیچ مشکلی نمایش داده می شود.
دقت کنید که در این بخش گزینه ای با عنوان Do not common system fonts وجود دارد که بهتر است تیک آن را نیز بزنید در غیر این صورت تمام قلم های پیش فرض سیستمی نیز به فایل می چسبد و در نتیجه حجم فایل نهایی، بسیار زیاد می شود.